Avtomobil Kondisionerləri 1990-cı illərdən etibarən ölkəmizin şərtlərinə uyğun olaraq bəzi avtomobillərdə isteğe bağlı, bəzilərində isə standart avadanlıq kimi istifadəçilərə təklif edilir. Müasir avtomobillərdə standart olaraq təklif olunan avadanlıqlar sırasındadır. Avtomobil kondisionerləri müəyyən dövrlərdə texniki xidmət tələb edir. Bu təmir qaz və filtrin dəyişdirilməsidir. Müntəzəm texniki qulluqdan başqa, kondisionerlərdə bəzi nasazlıqlar yarana bilər.
Avtomobil kondisionerləri ümumiyyətlə yay aylarında istifadə edildiyi üçün kondisionerlərə texniki qulluq yazın əvvəlində aparılmalıdır. Yay ayları yaxınlaşır. Bu səbəbdən, biz sizin üçün ümumi kondisioner nasazlıqlarını və həll üsullarını tərtib etdik.
Avtomobil kondisionerləri necə işləyir Avtomobil kondisionerlərinin iş prinsipi evlərimizdə istifadə etdiyimiz soyuducuya çox oxşardır. Mühərrikə qoşulmuş kondisioner kompressoru var. Bu kompressor kondisioner aktiv olduqda işləyir. Sistemdəki soyuducu mayeni kondisionerin radiatoruna göndərir. Ön tərəfdən alınan soyuq hava ilə soyuducu maye işə salınır və soyudulur. Avtomobilin havalandırmasına ötürülən sərinlik kabinəyə verilir.
Sadəcə olaraq kondisionerin iş prinsipindən danışdığımız üçün; Buradan başlayaraq kondisionerlərin ümumi nasazlıqları və onların həlli üsulları ilə məşğul ola bilərik. Ümumi Kondisioner Arızalar və Həll Metodları Avtomobil kondisionerlərinin işləməməsinin ən ümumi səbəbi kondisioner qazının olmamasıdır.
Avtomobilinizin kondisioneri işləmirsə, etməli olduğunuz ilk şey vakuum testindən keçmək və qazı tamamlamaqdır. Bu prosedurları istənilən avtoelektrik ustasında edə bilərsiniz. Ancaq kondisioneriniz işləmirsə, başqa problem ola bilər. Kondisionerin nasazlığının ən çox yayılmış səbəbləri bunlardır. Elektrik nasazlığı: Ümumiyyətlə köhnə model avtomobillərdə rast gəlinən bu problemi 1985 model Mercedes 190-da yaşadım.
Maşının kondisioneri işləmirdi. Bu problemi həll etmək üçün kondisioner düyməsinin çıxış verib-vermədiyini ölçmək lazımdır. Çıxılırsa, kompressora çatıb-çatmaması yoxlanılır. Əgər belədirsə, orada sensor və ya kompressorda problem var.
Maşınımda açarda problem var idi. Açar təmiri ilə problemi həll etdim. Kompressor nasazlığı: Bu, kondisioner nasazlıqları arasında ən bahalı nasazlıqdır. Kompressor uzun müddət işləmirsə, içəridə pas ola bilər.
Söz sarmağını açsaq; Kompressorun içərisində pistonlar var. Mühərrikin fırlanması pistonların fırlanmasına və qazın sıxılmasına səbəb olur.
Hərəkət etmək üçün pistonları yağlamaq lazımdır. Kompressorda baş verən problem tez-tez dəyişdirilməsini tələb edir. Kondisioner kompressorunun sıfır qiyməti kifayət qədər bahadır.
Bu səbəbdən, ekstrüde edilmiş hissələrə diqqət yetirmək lazımdır. Qaz Sızması: Kondisioner sistemində soyuducu qazı içəridə saxlamaq üçün heç bir sızma olmamalıdır. Bəzən vakuum testində kiçik sızmalar aşkar edilmir. Bu səbəbdən dərmanlı kondisioner qazı sıxılır. Bu sayədə qazın sızdığı yer tapıla bilər. Təmir həyata keçirilir.